10.12.2016

Tuleva keittiö









Keittiö tilattiin Ukrainasta, se on maksettu ja odottelee hakua! 
Vaikka keittiö on valmis ja sen voisi hakea helposti kotiin, niin joutuu odottamaan, 
että saadaan ensin isoimmat remontti hommat tehtyä + kerättyä rahaa myös siihen!

Aluksi pelotti, että mitä sieltä tulee, mutta keittiön kaapit ovat juuri sitä mitä haluttiin!
Uskomatonta, miten pelkän skypen kautta voi ihminen ymmärtää mitä asiakas haluaa!
Mutta ammattilainen on ammattilainen! 

Minä testasin ikean sivuilla miltä keittiö tulisi näyttämään "livenä" ja 
kaksi ensimmäistä kuvaa ovat tämän keittiönrakentajan suunnitelmia!

Mitattiin itse kaikki tai tämä mun "parempi" puolisko..
Sitten vaan skypen kautta vastailin tän äijän kysymyksiin.. 
Tai en suoraan, koska hän puhui ukrainaa ja minä venäjää.. 
(siinä oli vielä yksi ihminen välissä "kääntämässä" + mun äiti)..

Keittiön kaappien näkyvät osat ovat tammea ja ei näkyvät osat ovat mäntyä.
Hidastimet + vetimet (kuva lopussa).. Pöytätaso on puuta (mitä puuta en muista - haha)

Lopputuloksen näkee toki vasta livenä, mutta ainakin nyt oon tosi tyytyväinen.. 
Ja hei, parasta tässä koko hommassa oli se HINTA! ♥_♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti