7.12.2015

VANHA ASUNTO









15.11.2015 - Kustaa Aadolfinkadun asunto jäi ja minä lähdin. 

Muutin tonne 1.11.2013. silloin oli 9vk LA. Huh huh..

Kaksi mahtavaa vuotta:

Sara synty, eli minusta tuli äiti, tapasin ihanan miehen 

(maailman parhaan, vaikka välillä on vähän pässi)! 


Raskauden alussa oli raskasta, en tiennyt selviänkö tai tottaki selviän, mitä mä höpötän.

Mutta siis koko raskaus tuli mulle ihan puskista ja en mä edes tiennyt miten vaihetaan vaippoja? 

En tiennyt vauvoista/lapsista mitään! Pelotti ja kaiken lisäksi sitä oli yksin. 

Selvisin kaikesta, vaikka välistä tuntui, että ei tästä tulisi mitään, mutta niin sitä vaan selvis! 


Mä uskon että kuka vaan selviää mistä vaan! 

Jos joku pelkää jäädä yksin ja vaan sen takia ei uskalla jatkaa eteenpäin, 

niin se on maailman paskin syy! Sä et jää yksin! 

Mä kyllä luulin, että jään, mutta kaverit sano aina, kyllä sä löydät vielä jonkun! 

No helpommin sanottu, ku "tehty". 

Mutta helkkari, kyllä se oli ihan yhtä helppoo "tehdä", PAM! 


En olisi ikinä uskonut, että mä/me ostaisin talon! Tai siis tottakai sitä unelmoi, mutta että se kävis näin nopeesti ja helposti? 

No kuitenkin, kaikki on hyvin nyt! Mitä vähän stressiä tulee tosta rempasta, mutta se kai kuuluu asiaan. Oon kunnon raivotar! HUPS! 

Tässä on linkki ensimmäiseen postaukseen, jossa muutin asuntoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti